Често задавани въпроси

Какво е Wishio?

Wishio променя начина, по който подаряваш подаръци! Вярваме, че изборът на подарък трябва да е нещо много повече от задължение. Ако наистина обичаш някого – подари му преживяване, което ще му донесе положителна емоция и ще му остави спомен за цял живот!

Wishio ти помага лесно да избереш най-подходящия подарък-преживяване, като го персонализираш и поднесеш по запомнящ се начин.

Избери сред повече от 250 преживявания, предоставени от най-добрите и надеждни компании в страната и чужбина. Ако искаш да оставиш следа в сърцето на някого – подари му преживяване!

Каква е разликата между Wishio ваучер и Wishio Gift Card?

Wishio ваучер ти дава възможност да подариш конкретно преживяване на своите близки. Той е с валидност 6 месеца от датата на покупка.

Wishio Gift Card е ваучер за стойност и дава възможност на притежателя си сам да избере кое преживяване да посети. Може да се ползва единствено и само на сайта на Wishio за закупуване напреживяване със сумата в нея. Валидността и е 6 месеца и в рамките на този период трябва да използваш сумата от картата.

Мога ли да поръчам преживяване по телефона?

Да, разбира се! Свържи се с нас, на телефон +359 882 662 533 и ще ти помогнем с каквото е необходимо.

Свържи се с нас в работно време от понеделник до петък от 09:30 до 18:00ч.

Какви методи на плащане приемате?

Приемаме плащания по банков път, с наложен платеж, с кредитна и дебитна карта, през системата на еPay.bg, през EasyPay и плащане на банкомат (B-PAY).

Какво е времето ви за доставка на ваучер Wishio? Заплаща ли се доставката?

Времето за доставка на ваучер или гифт карта Wishio зависи от начина, по който искаш да го получиш - електронно по имейл или в луксозна Wishio кутия.

Ако си избрал да получиш своя ваучер или гифт карта електронно, то след успешно заплащане на поръчката ще ти го изпратим почти ведната. Това не важи ако си избрал метод на плащане банков превод.

Ако си избрал да получиш своя ваучер или гифт карта в лускозна Wishio кутия, след успешно заплащане ще се свържем с теб в работно време, за да потвърдиш адреса за доставка. След потвърждение ще го изпратим до посочения адрес с куриер на Speedy до 2 работни дни. Доставката се извършва на територията на България и е безплатна.

Необходимо ли е да принтирам ваучер Wishio ?

При поръчка на дадено преживяване, можеш да получиш ваучера по имейл или в луксозна кутия. Ако избереш да го получиш по имейл, ще ти го изпратим веднага след като получим плащането. Ваучерът за преживяването трябва да бъде принтиран и предаден на организаторите на услугата в деня и часа на преживяването. Ако избереш доставка в луксозна подаръчна кутия, след като получим плащане за него ще ти го изпратим на посочения адрес. Той също трябва да бъде предаден на организаторите на услугата в деня и часа на преживяването.

Ако поръчам ваучер или гифт карта Wishio сега и направя плащане по банков път, кога най-рано мога да го получа?

При поръчка на ваучер или гифт карта с метод на плащане банков превод те молим да имаш търпение поне до следващия работен ден за да получим плащането и да ти потвърдим поръчката.

Ако спешно трябва да получиш ваучера си, след като направиш плащане по банков път, молим да ни изпратиш копие от платежно нареждане, за да го потвърдим. След това ще изпратим ваучера по избрания начин. При избор на ваучер в лускозна кутия, сроковете за неговото изпращане и получаване зависят от общите условия на Wishio.

Как да използвам ваучера си?

Ако вече разполагаш с ваучер Wishio, трябва да направиш запитване за резервация.

За да направиш запитване за резервация за преживяване, въведи уникалния код на ваучера на бутона МОЯТ ВАУЧЕР.

Ако разполагаш с Wishio Gift Card, можеш да получиш по-подробна информация за нея отново на бутона МОЯТ ВАУЧЕР.

Ако подаря ваучер на приятел, мога ли и аз да се възползвам от преживяването заедно с него?

Да, за тази цел трябва да ни уведомиш и да заплатиш услугата, за да резервираме и още едно място. Можеш  да направиш поръчка за съответната услуга през www.wishio.bg

Мога ли да резервирам конкретна дата за ползването на ваучера за преживяване?

Датите, на които се провеждат услугите, зависят от графика на доставчика на услугата, от метеорологични и други условия. Някои преживявания са с предварително фиксирани дати и часове на провеждане. За повече информация, прочети условията на конкретната услуга или се свържи с нас.

Искам да подаря подарък за повод, който е след месец. Ще бъде ли валидна тогава услугата, която съм избрал?

Не можем да гарантираме, че услугата ще бъде валидна след месец, затова препоръчваме да се закупи подаръчен ваучер в момента на събитието. Всеки ваучер е с валидност шест месеца и може да се ползва по всяко време до края на валидността му.

Искам да закупя подаръчен ваучер от вас, който да бъде доставен като изненада на рожденика, възможно ли е? Може ли да уговорим точно време за доставка?

Да, можем да доставим ваучера директно на рожденика с куриер в конкретен ден. За съжаление не можем да гарантираме точен час за доставка. За повече информация се свържи с нас.

Мога ли да отменя резервацията си, ако излезе нещо спешно?

Да, можеш да отмениш резервацията си, но сроковете за анулиране на преживяване зависят изключително от условията на отделните доставчици. Трябва да ни уведомиш възможно най-бързо, за да можем да предупредим нашите партньори своевременно.

Възможно ли е срокът на валидност на подаръчния ваучер да се удължи?

Да, можеш да удължиш валидността на своя ваучер за преживяване на бутона "Удължаване на ваучер" на началната страница на www.wishio.bg, ако си спазил условията за възползване от тази услуга. Повече информация ще получиш в полето с Общи условия и на бутона за удължаване.

Валидност на закупена гифт карта не може да бъде удължена.

Какво се случва ако преживяването е отменено от организатора?

Ако преживяването е отменено поради форсмажорни обстоятелства или други причини от доставчика на услугата, имаш право да резервираш нова дата за това преживяване или да избереш друго преживяване на същата стойност. Повече информация можеш да намериш в нашите Общи условия.

За партньори

Как мога да предложа своята услуга в Wishio?

Ние имаме високи критерии при избора на доставчици, с които работим. Задължително тестваме услугата лично, за да можем да гарантираме нейното качество, както и винаги търсим препоръки от клиенти и партньори на дадения доставчик. Свържете се с нас за повече информация.

Колко струва да работя с Wishio?
Няма предварителни такси, за да започнете да работите с Wishio. Ние печелим само тогава, когато и Вие – нашите партньори, печелите.