Често задавани въпроси

Какво е Wishio?

Wishio променя начина, по който подаряваш подаръци! Вярваме, че изборът на подарък трябва да е нещо много повече от задължение. Ако наистина обичаш някого – подари му преживяване, което ще му донесе положителна емоция и ще му остави спомен за цял живот!

Wishio ти помага лесно да избереш най-подходящия подарък-преживяване, като го персонализираш и поднесеш по запомнящ се начин.

Избери сред повече от 250 преживявания, предоставени от най-добрите и надеждни компании в страната и чужбина. Ако искаш да оставиш следа в сърцето на някого – подари му преживяване!

Мога ли да поръчам преживяване по телефона?

Да, разбира се! Свържи се с нас, на телефон +359 882 662 533 и ще ти помогнем с каквото е необходимо.

Какви методи на плащане приемате?
Приемаме плащания по банков път, с наложен платеж, с кредитна и дебитна карта, през системата на еPay.bg, през EasyPay и плащане на банкомат (B-PAY). Виж повече информация тук.
Необходимо ли е да принтирам ваучер или Wishio Gift Card?
При поръчка на дадено преживяване, можеш да получиш ваучера по имейл или в луксозна кутия. Ако избереш да го получиш по имейл, ще ти го изпратим веднага след като получим плащането. Ваучерът за преживяването трябва да бъде принтиран и предаден на организаторите на услугата в деня и часа на преживяването. Ако избереш доставка в луксозна подаръчна кутия, след като получим плащане за него ще ти го изпратим на посочения адрес. Той също трябва да бъде предаден на организаторите на услугата в деня и часа на преживяването.
Ако поръчам Gift Card сега и направя плащане по банков път, кога най-рано мога да го получа?
След като направиш плащане по банков път, молим да ни изпратиш копие от платежно нареждане, за да го потвърдим. След това ще изпратим ваучера по избрания начин. При избор на луксозен подаръчен ваучер, сроковете за неговото изпращане и получаване зависят от общите условия на Wishio.
Как да използвам ваучера си?

За да направиш резервация за преживяване, регистрирай уникалния код на ваучера на бутона МОЯТ ВАУЧЕР.

Ако подаря ваучер на приятел, мога ли и аз да се възползвам от преживяването заедно с него?

Да, за тази цел трябва да ни уведомиш и да заплатиш услугата, за да резервираме и още едно място. Можеш също да направиш още една поръчка за съответната услуга през www.wishio.bg

Мога ли да резервирам конкретна дата за ползването на ваучера за преживяване?

Датите, на които се провеждат услугите, зависят от графика на доставчика на услугата, от метеорологични и други условия. Някои преживявания са с предварително фиксирани дати и часове на провеждане. За повече информация, прочети условията на конкретната услуга или се свържи с нас.

Мога ли да подаря преживяване, което не предлагате?
Да, свържи се с нас и ще направим всичко възможно да го организираме специално за теб или твой близък човек.
Искам да поднеса подарък за повод, който е след месец. Ще бъде ли валидна тогава офертата?
Не можем да гарантираме, че услугата ще бъде валидна след месец, затова препоръчваме да се закупи подаръчен ваучер в момента на събитието. Всеки ваучер е с валидност шест месеца и може да се ползва по всяко време до крайния му срок.
Искам да закупя подаръчен ваучер от Вас, който да бъде доставен като изненада на рожденика, възможно ли е? Може ли да уговорим точно време за доставка?
Да, можем да доставим ваучера директно на рожденика. Доставката в определен час се заплаща допълнително. За повече информация се свържи с нас.
Мога ли да отменя резервацията си, ако излезе нещо спешно?
Да, можеш да отмените резервацията си, но сроковете за анулиране на преживяване зависят изключително от условията на отделните доставчици. Трябва да ни уведомиш възможно най-бързо, за да можем да предупредим нашите партньори своевременно.
Възможно ли е срока на валидност на подаръчния ваучер да се удължи?
Всеки издаден от нас подаръчен ваучер представява уникален документ с идентификационен номер и условия на преживяването, удостоверяващ, че потребителят се е съгласил с условията на доставчика на услугата. По тази причина не можем да удължим срока на валидност на вече издаден ваучер.
Какво се случва, ако изживяването е отменено от организатора?
Ако преживяването е отменено поради форсмажорни обстоятелства или други причини от доставчика на услугата, имаш право да резервираш нова дата за това преживяване или да избереш друго преживяване на същата стойност. Повече информация можеш да намериш в нашите Общи условия.
Къде оперира Wishio?

В момента предлагаме преживявания предимно на територията на България и Гърция. Работим усилено да предложим преживявания и от съседни държави като Румъния и Турция. Ако търсиш преживяване в друга държава, свържи се с нас и ние ще направим всичко възможно, за да го организираме.

За партньори

Как мога да предложа своята услуга в Wishio?

Ние имаме високи критерии при избора на доставчици, с които работим. Задължително тестваме услугата лично, за да можем да гарантираме нейното качество, както и винаги търсим препоръки от клиенти и партньори на дадения доставчик. Свържете се с нас за повече информация.

Колко струва да работя с Wishio?
Няма предварителни такси, за да започнете да работите с Wishio. Ние печелим само тогава, когато и Вие – нашите партньори, печелите.