Замисли какво би се случило, ако се превърнем в постоянни източници на доброта с малки, но значими жестове, които редовно да даряваме най-близките си? Не само на Коледа, не само по празници, а без повод, всеки ден.

От известно време се научих, че добротата е изключително ефективен начин за по-щастлив живот, за справяне със стреса и за овладяване на емоциите. Без особено големи усилия можеш да направиш както себе си, така и хората около теб по-щастливи.

Когато преминаваш през трудни етапи в живота си, имаш лош ден или се намираш в стресова ситуация на работа, не се опитвай да решиш всички проблеми на мига. Вместо това остави нещото, което те притеснява, и помисли как би могъл да дариш щастие на близък човек. Да, твоят ден може би не е от най-хубавите, но пък можеш да направиш деня на дъщеря си по-приятен като я изненадаш с любимото й ястие за вечеря. Обади се на майка си и я попитай дали има нужда да й занесеш нещо от магазина. Пиши на приятел, с който не сте се чували отдавна. Помогни на колега. Погледни в очите на жената, от която всяка сутрин купуваш кафето си и й кажи „Благодаря“.  Дарявайки малки радости в живота на хората около себе си, ще изпиташ радост и ще овладееш негативните емоции. Да видиш блясъка в очите на детето си или признателното кимане на сервитьор в кафене са безценни моменти, които ще ти помогнат да оцениш всичко, което имаш.

Разбира се, този метод не решава всички проблеми, но опитай винаги, когато се почувстваш зле, да се фокусираш върху щастието на близък човек. Гарантирам ти,  че ще успееш да погледнеш с други очи на ситуацията и ще осъзнаеш, че макар и трудна, тя не е непреодолима. Преодолей стреса с доброта! А като голям бонус, получаваш радостта да дариш нечий свят с любов.

Share this post

Ana-Maria

Привет! Казвам се Ана-Мария и съм маркетинг стажант в Wishio. За мен е важно да помагам на хората да оценят малките неща от живота. Обичам да пътувам и да научавам нови и интересни неща !


Оставете коментар.

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *